Trip to MYKONOS

Datum objave:05.05.2007

Pročitano:5376 puta

By:Gorana Romčević

Nekoliko dana nakon leškarenja na Iosu, usledio je trip na Mykonos. Dva sata vožnje fensi brodom i - stižemo na ostrvo zabave, odakle rentiranim kolima krećemo na Paradise beach - Rajsku plažu. Sa prvim koracima shvatamo da je naziv potpuno opravdan: zakoračili smo u raj! Zlatasto-siv pesak, trščani suncobrani, tirkizno more, klupski house, gomila različitih mladih ljudi... Egzotika sa kojom se spajaš, gaziš pesak i ne dišeš... Specifična atmosfera, muzika i ljudi koji zrače čulnošću...Trebalo nam je vremena da se udaljimo od mora i odemo u bar na plaži na dnevnu žurku.

Mykonos je poznat po tim žurkama. To je jedinstven doživljaj, interesantan i ljudima koji nisu party-animals, a onima koji jesu može da bude provod života. Atmosfera je opuštena, sa nagoveštajima da će se strasti popaliti. Puno je macana sa dobrim bicepsima. Muški deo ekipe bulji u Italijanke...Đuskamo blizu šanka na kom je atraktivan par. Ona je srednje visine, sa telom za duplericu. Svaki mišić se ocrtava i mami uzdahe, po butinama, leđima i rukama iscrtane su joj ruže i tribali, a na silikonskim grudima ima samo bele flastere zalepljene unakrst. Ostatak stajlinga su roze tange i duboke patike... Sav taj performans događa se predveče, još je dan.... Posle zezanja na plaži, kroz uske bele uličice krećemo u šetnju po Chora Mykonos. Raj za šoping i hedonizam. Gradom šetaju pelikani, zaštitni znak i maskote ostrva. Ta ptica izgleda kao oooogromna igračka, a da je živa skapirate tek kad se približite. Teška je, sporo se kreće i... mnogo je gotivna! :-)

Završena večera u taverni bila je znak da napokon treba da doživimo i to čudo - rejvovanje na Mykonosu. Presreću nas promoteri, nadasve upadljivi i za balkanski ukus, rekla bih, blago groteskni. Iz kamiona nasred ulice nagrnuše crnci 20-ih godina, obučeni samo u bele lanene pantalone i zlatna krila! Stvarno zlatna... na golom torzou! Dadoše nam flyere za Paradise club, koji se nalazi na plaži na kojoj smo proveli taj dan. Parkiramo auto u bambusove trske, čekamo ponoć da nazdravimo i čestitamo drugu rođendan i - ulazimo.

Prva prostorija je sobetina za chill. Tu je ogroman šank na kojem se služe kokteli, po obodima su sofe i fotelje od bele kože...i oooogoman bračni krevet, za poligamni brak, na primer J. Ta avionska pista od kreveta takođe je bela. Iz te zone ulazi se u main room, gde nas dočekuje dancefloor sa bazenom po sredini...

Kenny Dope Gonzales vrti tribal house, atmosfera se zagreva...Zabadamo pult u blizini podijuma za igračice. To «naše mesto» zapravo je natkriljena terasa koja se nadovezuje na centralni prostor za đuskanje; terasa gleda na plažu, a tu su i drvene stepenice koje vode do peska. Naši muški ne trepću gledajući u Brazilku koja diže ceo klub na noge. Sledi malo jača cica koja vrti vatru... U nekom trenutku silazim na plažu da odmorim na ležaljci... Maaa, ludilo! Četiri je ujutro, a ja gledam u talase i spremam se da nastavim da rejvujem!

Oko sedam sati krećemo da vratimo kola i sačekamo brod za našu bazu, Ios. Uredno smo vratili auto, seli u kafić na pristaništu i čekali pola 11, kada je trebalo da dođe naš prevoz. U tom momentu neko komentariše kako prolazi brod identičan našem... O, ironije... Pogađate, taj brod i JESTE bio naš!!! Ne kapiramo, ali nismo valjda ludi, ovo je luka i sa kog je drugog mesta brod za Ios mogao da krene ako ne odavde!?!

Već nas hvata paranoja, a onda nam kelner razjašnjava: Mykonos ima tri luke, a mi smo, naravno, u pogrešnoj! Sledeći brod je tek u 20h i to za Naxos. Za Ios tek sutradan u 5... Znači, ostajemo još jedan ceo dan na Mikonosu. Tražimo plažu na kojoj ćemo provesti dan. Odlučujemo se za mirnu Agias Stephanos.  Svako od nas odspavao je po sat-dva, na smenu. Partizanski. Naša mala čerga blago je narušavala harmoniju bajkovitog pejzaža, dok nije došlo vreme da se ukrcamo na ferry do Naxosa...