FESTa i Schweppesa - izmamili pozitivne kritike svih filmofila

Datum objave:27.02.2009

Pročitano:2817 puta

Kratki autorski film „Savest” režisera Noa Maršala bio je prava „poslastica” za predstavnike sedme sile

Beograd, 25. februar, 2009. – Povodom održavanja 37. Međunarodnog filmskog festivala, FEST-a, danas je u beogradskom Sava centru održana redovna konferencija za predstavnike medije, na kojoj je voditelj Jugoslav Pantelić predstavio istaknute režisere Gorana Rušinovića i Fatmira Kočija. Nakon zvaničnog dela prikazan je i kratki autorski film „Savest”, delo poznatog režisera Noa Maršala, koji se u celosti može pogledati na www.schhh.co.yu .

Kratki autorski film “Savest” predstavlja originalno umetničko dostignuće reditelja Noaha Maršala. Ovaj film je zabavno, ali na trenutke i bizarno ostvarenje, prikazano kroz umetničku slobodu ovog sjajnog režisera. Glavnog junaka Renalda muče tragovi prošlosti kojih bi radije voleo da se odrekne, ali ga sopstvena savest ne napušta. On spoznaje potpuno novu, misterioznu stvarnost koja se krije iza, naizgled, savršenog i nedodriljivog sveta koji je gradio godinama. Iza zidina njegovog sveta počinju da se pomaljaju sećanja koja bi želeo da izbriše, potisne...ali čini se da njegovi napori ostaju samo pokušaj....

„Gledajući ovaj film prepoznao sam situacije prepune životnih zamki, kroz koje i sami ponekad prolazimo. Filmsko ostvarenje “Savest” će Vas sigurno zagolicati i navesti da počnete da preispitujete sebe i sopstvenu savest, zato svima koji ga još nisu pogledali, toplo preporučujem“, izjavio je Jugoslav Pantelić nakon projekcije filma.

Milica Stefanović, menadžer za odnose sa javnošću kompanije Coca-Cola, izjavila je da je Schweppes, koji je u Srbiji prisutan više od 40 godina, bio vođen željom da ljubiteljima sedme umetnosti predstavi komunikacionu strategiju Schweppes-a, a pored toga, svojim vernim potrošačima omogućio je da uživaju u još jednom elementu – filmu. Film „Savest“ namenjen je svim onim generacijama koje su odrastale uz Schweppes i koje znaju da cene njegovu jedinstvenost zasnovanu na originalnosti i konstantnom kvalitetu. „Podržavajući filmske manifestacije kao što je FEST i promovišući ovaj autentičan koncept kratkih filmova, želeli smo da svim ljubiteljima Schweppesa i sedme umetnosti pružimo dodatno uživanje u mesecu filma“, dodala je.

Kao istinski poštovalac sedme umetnosti, Schweppes je tokom 2007. godine pokrenuo globalnu umetničku kampanju koja promoviše jedinstvene kratke autorske filmove, dela poznatih evropskih režisera. Inspiracija za sve fimove proizašla je iz osnovnih vrednosti Schweppesa, kao što su zrelost, autentičnost, humor, sofistiranost. Verni ljubitelji Schweppesa i sedme umetnosti ove filmove mogu da pogledaju na internet stranici www.schhh.co.yu .